Facebook Linkedin
Polish

Rekrutuj z nami w Europie »

Menu

Praca u NAJLEPSZYCH

Na co zwracasz uwagę w ofertach pracy?


Strategia personalna


Opracowujemy strategię personalną zgodną ze strategią działania firmy. Opisujemy szczegółowo zasady i wymagania dotyczące zatrudnienia, motywacji, wewnętrznej komunikacji ocen, rozwoju, awansów, sukcesów i polityki zwalniania pracowników.

 

Zatrudnianie


Opracowujemy analizę efektywności zatrudnienia oraz plany etatów. Opieramy się na ocenie funckjonowania struktur organizacyjnych i zatrudnienia (demografii) danego przedsiębiorstwa oraz na analizie pracochłonności procesów.

 

Assessment & Development Centre


Metody Assessment & Development Centre to nowoczesne i bardzo skuteczne narzędzia umożliwiające kompleksowe badania potencjału zarówno kandydatów jak i pracowników do pracy, pozwalają określić ich słabe i mocne strony. Zadaniem AC oraz DC jest obserwacja zachowań uczestników na podstawie wcześniej zdefiniowanych kompetencji, które ustalono, jako kluczowe na danym stanowisku. Zachowanie, umiejętności i wiedza obserwowanych osób oceniane są przez asesorów na podstawie z góry zaprojektowanych kryteriów odpowiadających danej rekrutacji lub wymaganiom stanowiskowym.

 

Zaletami AC oraz DC są:

· Rzetelność i dokładność informacji na temat potencjału pracownika

· Wyłonienie silnych i słabych stron kandydatów

· Określenie potencjału rozwojowego danej osoby

· Możliwość poprawy działań na linii zarząd – personel

·  Możliwość efektywnej alokacji zasobów ludzkich

 

Motywacja


Zajmujemy się
 systemami motywacyjnymi zarówno związanymi bezpośrednio z systemami wynagradzania jak i motywacją pozamaterialną. Projektujemy nowe, indywidualne rozwiązania, a także rozbudowujemy systemy już istniejące.

 

Oceny, rozwój, sukcesje


Przygotowywane przez nas
 systemy ocen pracowniczych są skorelowane z bieżącą kulturą organizacyjną oraz celami biznesowymi. Wyniki ocen wiążemy z rozwojem pracowników, zarządzaniem talentami i planami sukcesji.

 

Audyt kompetencyjny


Jest to usługa diagnozy i oceny umiejętności zawodowych pracownika, składników jego osobowości oraz motywacji budujących jego kompetencje. Celem audytu jest efektywne zbadanie potencjału i możliwości indywidualnego wzrostu i rozwoju pracowników oraz ich awansu wewnątrz firmy. Pozwala to na efektywny rozwój organizacji i właściwe zarządzanie zasobami ludzkimi.

 

Audyt językowy:

Weryfikacja i audyt  poziomu kompetencji językowych w Twojej firmie.

Audyt Językowy ma na celu zapewnienie przedsiębiorstwu rzetelnej i niezależnej oceny kompetencji językowej jego pracowników bądź kandydatów na pracowników na określonych stanowiskach pracy i wyznaczenie kierunków,  metod pracy nad ich dalszym rozwojem językowym.

Przeprowadzenie Audytu Językowego pozwala przedsiębiorstwu najefektywniej wykorzystać fundusze przeznaczone na rozwój zawodowy pracowników poprzez jasne określenie wymagań wobec ich kompetencji językowych i monitoring ich postępów w nauce.


Obszary i zakres języków objętych audytem językowym:

Badamy kompetencje językowe w biznesie wskazane przez Klienta w celu zidentyfikowania obszarów do doskonalenia operowania wybraną tematyką, podwyższając standardy i pozwalając na ciągły rozwój pracowników. Przeprowadzamy audyt językowy w 22 sekcjach językowych w oparciu o certyfikowane metody dopasowane do poziomu znajomości danego języka. 


Certyfikowany raport i standardy w biznesie: 

W wyniku audytu powstaje raport, w którym przedstawiamy wnioski płynące z analizy oraz rekomendacje działań, które należy wdrożyć, aby osiągnąć założone cele w zakresie komunikacji. Wyniki audytu, wskażą Państwu kierunki do doskonalenia kompetencji językowych w trakcie oferowanych przez Grupę LinguaJob.pl SZKOLEŃ JEZYKOWYCH dla BIZNESU.


Zapraszamy do kontaktu z naszym Konsultantem:

email: office@linguajob.pl
tel: +48 602 744 310