Na co zwracasz uwagę w ofertach pracy?
Strategia personalna
Opracowujemy strategię personalną zgodną ze strategią działania firmy. Opisujemy szczegółowo zasady i wymagania dotyczące zatrudnienia, motywacji, wewnętrznej komunikacji ocen, rozwoju, awansów, sukcesów i polityki zwalniania pracowników.
Zatrudnianie
Opracowujemy analizę efektywności zatrudnienia oraz plany etatów. Opieramy się na ocenie funckjonowania struktur organizacyjnych i zatrudnienia (demografii) danego przedsiębiorstwa oraz na analizie pracochłonności procesów.
Assessment & Development Centre
Metody Assessment & Development Centre to nowoczesne i bardzo skuteczne narzędzia umożliwiające kompleksowe badania potencjału zarówno kandydatów jak i pracowników do pracy, pozwalają określić ich słabe i mocne strony. Zadaniem AC oraz DC jest obserwacja zachowań uczestników na podstawie wcześniej zdefiniowanych kompetencji, które ustalono, jako kluczowe na danym stanowisku. Zachowanie, umiejętności i wiedza obserwowanych osób oceniane są przez asesorów na podstawie z góry zaprojektowanych kryteriów odpowiadających danej rekrutacji lub wymaganiom stanowiskowym.
Zaletami AC oraz DC są:
· Rzetelność i dokładność informacji na temat potencjału pracownika
· Wyłonienie silnych i słabych stron kandydatów
· Określenie potencjału rozwojowego danej osoby
· Możliwość poprawy działań na linii zarząd – personel
· Możliwość efektywnej alokacji zasobów ludzkich
Motywacja
Zajmujemy się systemami motywacyjnymi zarówno związanymi bezpośrednio z systemami wynagradzania jak i motywacją pozamaterialną. Projektujemy nowe, indywidualne rozwiązania, a także rozbudowujemy systemy już istniejące.
Oceny, rozwój, sukcesje
Przygotowywane przez nas systemy ocen pracowniczych są skorelowane z bieżącą kulturą organizacyjną oraz celami biznesowymi. Wyniki ocen wiążemy z rozwojem pracowników, zarządzaniem talentami i planami sukcesji.
Audyt kompetencyjny
Jest to usługa diagnozy i oceny umiejętności zawodowych pracownika, składników jego osobowości oraz motywacji budujących jego kompetencje. Celem audytu jest efektywne zbadanie potencjału i możliwości indywidualnego wzrostu i rozwoju pracowników oraz ich awansu wewnątrz firmy. Pozwala to na efektywny rozwój organizacji i właściwe zarządzanie zasobami ludzkimi.
Audyt językowy:
Audyt Językowy ma na celu zapewnienie przedsiębiorstwu rzetelnej i niezależnej oceny kompetencji językowej jego pracowników bądź kandydatów na pracowników na określonych stanowiskach pracy i wyznaczenie kierunków, metod pracy nad ich dalszym rozwojem językowym.
Przeprowadzenie Audytu Językowego pozwala przedsiębiorstwu najefektywniej wykorzystać fundusze przeznaczone na rozwój zawodowy pracowników poprzez jasne określenie wymagań wobec ich kompetencji językowych i monitoring ich postępów w nauce.
Obszary i zakres języków objętych audytem językowym:
Badamy kompetencje językowe w biznesie wskazane przez Klienta w celu zidentyfikowania obszarów do doskonalenia operowania wybraną tematyką, podwyższając standardy i pozwalając na ciągły rozwój pracowników. Przeprowadzamy audyt językowy w 22 sekcjach językowych w oparciu o certyfikowane metody dopasowane do poziomu znajomości danego języka.
Certyfikowany raport i standardy w biznesie:
W wyniku audytu powstaje raport, w którym przedstawiamy wnioski płynące z analizy oraz rekomendacje działań, które należy wdrożyć, aby osiągnąć założone cele w zakresie komunikacji. Wyniki audytu, wskażą Państwu kierunki do doskonalenia kompetencji językowych w trakcie oferowanych przez Grupę LinguaJob.pl SZKOLEŃ JEZYKOWYCH dla BIZNESU.
Zapraszamy do kontaktu z naszym Konsultantem:
email: office@linguajob.pl
tel: +48 602 744 310