Facebook Linkedin
Polish

Rekrutuj z nami w Europie »

Menu

Administrator ds. Wsparcia Klienta z Językiem Włoskim | UPS

Administrator ds. Wsparcia Klienta z Językiem Włoskim

Miejsce pracy: Łódz, łódzkie

Twój zakres obowiązków:

Na stanowisku Administratora ds. Wsparcia Klienta z Językiem Włoskim będziesz odpowiedzialny za kompleksową obsługę Klienta, drogą mailową i telefoniczną, w zakresie niedoręczonych przesyłek. Twoja codzienna praca będzie związana z obsługą incydentów dotyczących przesyłek i informowaniem naszych Klientów o zdarzeniu i możliwych rozwiązaniach, a także pomoc w optymalizacji usług oraz procesu dostarczania paczek.

Nasze wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka włoskiego;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra organizacja pracy i zorientowanie na szczegóły;
  • Znajomość programów MS Office Excel oraz MS Word;
  • Dostępność na tygodniowe Szkolenie stacjonarne w biurze w Łodzi lub we Wrocławiu;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem.

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość pracy zdalnej;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Plan emerytalny;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Dofinansowanie do karty Multisport;
  • Specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników;
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych;
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy;Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, komitet rozwoju i nauki, lokalna gazeta pracownicza itd.).