Facebook Linkedin Google Plus Twitter Odwiedz nas na Facebooku
Polish

Rekrutuj z nami w Europie »

Menu

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim | Teleperformance Polska

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim mazowieckie Warszawa

top

About us

Teleperformance is a strategic partner to the world’s leading companies, bringing solutions and enhancing customer experience during each interaction. We are the largest interaction expert team in the market: multicultural, highly skilled, and deeply knowledgeable, with a wide range of integrated omnichannel solutions, technology, and the highest security standards. Teleperformance Poland has been present on the Polish market for over 20 years. We operates from 3 sites located in Warsaw and Katowice. We are a group of 1 500 passionate people, citizens of over 55 different countries, serving 30 markets in 17 different languages. Join us today!

Your responsibilities

  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez kontakt telefoniczny (przychodzący), mailowy

  • Wsparcie techniczne

  • Aktualizacja danych konsumentów

  • Przyjmowanie reklamacji

  • Dbanie o pozytywne relacje z klientami i wizerunek firmy

Our requirements

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1/C2)

  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2)

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

  • Sumienność i samodzielność

  • Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym w godzinach 7:00 - 22:00 od poniedziałku do niedzieli

What we offer

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, lub zlecenie

  • Miesięczny system premiowy

  • Możliwość pracy zdalnej po szkoleniu

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia wewnętrzne

  • Szeroki wachlarz benefitów (prywatna opieka medyczna, abonament sportowy, ubezpieczenie na życie, wydarzenia integracyjne, program poleceń pracowniczych)