Facebook Linkedin Google Plus Twitter Odwiedz nas na Facebooku
Polish

Rekrutuj z nami w Europie »

Menu

Upday

Praca u NAJLEPSZYCH

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim | Upday

Posiadająca dwa miliony aktywnych użytkowników miesięcznie w Polsce i 20 milionów w Europie, obecna w 34 krajach i 26 wersjach językowych aplikacja informacyjna upday, należąca do grupy Axel Springer SE, zatrudni osobę na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim
branża: Outsourcing/Call Center/Obsługa Klienta
język obcy: niemiecki / angielski
region: mazowieckie
miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Bezpośredni kontakt z użytkownikami aplikacji z użyciem wszelkich dostępnych kanałów 
  • Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów we współpracy z innymi oddziałami projektu 
  • Analiza oczekiwań i potrzeb użytkowników 
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań 
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy  
Wymagania:
  • Biegła znajomość języków niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 
  • Mile widziana znajomość branży mediów elektronicznych
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole należącym do obecnego w 34 krajach międzynarodowego projektu medialnego 
  • Biuro w centrum miasta (Pl. Trzech Krzyży) 
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji w przyjaznej atmosferze 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i formę zatrudnienia (etat)
  • Opiekę medyczną 

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV. Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. 

logo
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997, nr133,poz 883)"
drukuj