Facebook Linkedin Google Plus Twitter Odwiedz nas na Facebooku
Polish

Rekrutuj z nami w Europie »

Menu

Jaki wpływ ma wizerunek na karierę i reputację pracodawcy?

Reputacja ma realną wartość, która może mieć ogromny wpływ na postrzeganie marki. To tu tkwi klucz do sukcesu organizacji, która nie może pozwolić sobie na obniżenie wartości wizerunkowej firmy. Reputację firmy budują jej pracownicy, która powoli staje się kluczową kompetencją na stanowiskach czołowych menedżerów i specjalistów odpowiedzialną nawet za wysokość ich zarobków.

Strategia budowania marki osobistej. Warto podkreślić, ze reputację się ma, a nie mowa. Jest ona odbiciem tego, kim jesteśmy na co dzień-zawodowo i prywatnie. Mamy na nią świadomy wpływ poprzez codzienne działania. Warto przejąć nad tym procesem kontrolę. Wysokość zarobków to główny powód dla których ludzie zarządzają swoją reputacja. Budowanie zaufanie, komunikowanie swoich kompetencji wyróżniają talenty w tłumu i nadają im wyższą wartość. Reputacja pracowników wpływa bezpośrednio na wyniki firmy, kształtuje silną markę pracodawcy poprzez ekspercką wiedzę i jakość kompetencji pracowniczych.

Od czego zacząć? Budowanie marki osobistej zaczynamy od audytu silnych i słabych stron, własnych kompetencji, analizy umiejętności i doświadczenia. Diagnoza wartości, postaw i cech w odniesieniu do celu zawodowego i osobistego nakreśla kierunki działań, które skrupulatnie opisujemy i planujemy. Dopieramy narzędzia i techniki niezbędnych do realizacji naszego action planu konkretnych aktywności, terminów ich realizacji i zasobów jakie są niezbędne do ich wdrożenia.

Podejmujemy działania zarówno offline jaki online, bez których trudno wyobrazić sobie zarządzanie marką osobista.

Pamiętajmy również o podkreślaniu tego, co nas wyróżnia, co jest naszym osobistym logo i stwórzmy spójny komunikat aby zaistnieć w wybranym środowisku i zostać zapamiętanym.


Agnieszka Musiał-Terlecka
Executive Coach Ekspert HR
join@brandacademy.pl