Facebook Linkedin Google Plus Twitter Odwiedz nas na Facebooku

Rekrutuj z nami w Europie »

Polish

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Praca u NAJLEPSZYCH

Client Support Engineer Lev2 | ManpowerGroup Sp. z o.o.

top
Experis jest globalną firmą doradztwa personalnego, adresowaną do specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Wykorzystując potencjał kandydatów zapewniamy im wszechstronny rozwój zawodowy, łącząc ich z wiodącymi na rynku pracodawcami. Każdą technologię można kupić, ale prawdziwą wartością w biznesie są ludzie. Pozwól nam pomóc w rozwoju Twojej zawodowej przyszłości.
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko:
Client Support Engineer Lev2
Miejsce pracy: Gdańsk | Numer ref.: OGL-11

Client's offer:

  • Employment agreement
  • Flexible working hours
  • Rich package of benefits tailored to your needs
  • Private medical healthcare
  • Group insurance
  • Sports cards
  • Profit sharing
  • Training subsidy (and time intended for training)
  • Relocation package
  • Work in an international team of professionals
  • Career opportunities

Support Engineer Level 2 

Client: a large international company that specializes in hybrid solutions in the field of modern IT technologies. It works across all platforms - mainframe to cloud, and everything in between. The headquarters is situated in the USA. 

Location: Gdańsk, Poland 

About the role:
Reporting to the Team Leader you"ll be part of a 2nd Line support team, supporting the mission-critical infrastructure of the company's clients, delivering a responsive and exceptional support service for client events and requests. Using a best-in-class client service management platform you will effectively manage calls assigned to the team queue and manage all client communication in line with client support related processes.

The 2nd Line Support team are responsible for maintaining and enhancing the service we deliver to our clients by effectively:

  • Managing all requests logged into the queue
  • Managing client communication on all issues and requests
  • Proactively reviewing high-level problem management
  • Reducing the number of repeat issues through route cause analysis
  • Building strong client relationships by becoming a point of contact for clients
  • Working with internal departments to mitigate client concerns

Longer term objectives will concentrate on developing the skills and experience necessary for you to progress into a Client Support Engineer - Level 3 position, or alternatively into other teams via the development path program aimed at building high-level technical understanding in a full range of specialities. 



Key responsibilities:

  • Respond to client issues received by telephone, voice mail, e-mail and via the customer portal
  • Manage and complete scheduled tasks on time
  • Ensure effective client communications take place
  • Ensure the effective assignment and escalation of incidents to senior engineers where appropriate
  • Advise the Team Lead of emerging issues
  • Adherence to ITIL framework processes
  • Contribute documentation to the shared knowledge base
  • Ensure all changes are documented through the change management process
  • Execute change management tasks in line with defined processes
  • Take a leading role in the analysis and resolution of problems as raised by the problem management function and by clients
  • Act as a role model and mentor for fellow team members

Requirements:

  • Possess a strong understanding of server and network infrastructure architecture
  • Good experience and hands-on troubleshooting of Microsoft Windows Server 2008 and/or 2012, Microsoft IIS, SQL Server, Active Directory, networking infrastructure, VPN
  • Good knowledge and understanding of internet/e-commerce technology and its importance to organisations
  • An understanding of Infrastructure technologies like Storage Area Networks, Open Systems and Networking
  • Good problem solving and analytical skills
  • Ability to multi-task and work well under pressure
  • Good team working skills are essential
  • Ability to document processes and procedures in a clear, concise and logical manner
  • Exceptional customer service skills
  • Excellent demonstrable English written and verbal communication skills 
Nice to have:
  • Knowledge of VMware ESX, VSphere, Exchange, Cisco experience, ITIL
  • ITIL certification
  • Microsoft Server 2008/2012 Qualified (MCITP/MCSE)

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zgodnie z obowiązującym prawem nie pobramy opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 68, 00-838 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z ManpowerGroup oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Oferta dotyczy pracy stałej
Agencja zatrudnienia nr 412
bottom opis opis opis opis opis opis opis opis opis