Facebook Linkedin Google Plus Twitter Odwiedz nas na Facebooku

Rekrutuj z nami w Europie »

Polish

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Praca u NAJLEPSZYCH

Helpdesk ds. platformy e-learningowej (LMS Consultant) | ManpowerGroup Sp. z o.o.

top
Experis jest globalną firmą doradztwa personalnego, adresowaną do specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Wykorzystując potencjał kandydatów zapewniamy im wszechstronny rozwój zawodowy, łącząc ich z wiodącymi na rynku pracodawcami. Każdą technologię można kupić, ale prawdziwą wartością w biznesie są ludzie. Pozwól nam pomóc w rozwoju Twojej zawodowej przyszłości.
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko:
Helpdesk ds. platformy e-learningowej (LMS Consultant)
Miejsce pracy: Warszawa | Numer ref.: LMS/037/MPO

Co w zamian?

  • Nasz klient oferuje stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, którą po okresie próbnym przedłużysz od razu na czas nieokreślony!
  • Firma, dla której prowadzimy rekrutację, jest światowym liderem w branży prawniczej - jest to elitarna i rozpoznawalna marka,
  • Bardzo dogodna lokalizacja biura - w centrum miasta, przy rondzie Daszyńskiego,
  • Czeka Cię tu międzynarodowe środowisko - w codziennej pracy będziesz w większości korzystał ze swoich umiejętności językowych,
  • Indywidualne podejście do kandydata i atrakcyjne wynagrodzenie, stosowne do jego doświadczenia.
  • Bogaty pakiet benefitów - m. in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz podróżne
  • Realne możliwości rozwoju - zarówno awansu na stanowiska wyższego szczebla, jak i podnoszenia kwalifikacji przez liczne szkolenia oferowane przez firmę.

Kim jest Learning Management Systems Consultant?

LMS Consultant odpowiada za wsparcie operacyjne użytkowników wewnętrznej platformy e-learningowej - głównie pracowników firmy z Wielkiej Brytanii, choć z innych krajów również. Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:

  • Odpowiedzi na zapytania użytkowników dotyczące platformy szkoleniowej i wsparcie w zakresie użytkowania
  • Występowanie w roli punktu kontaktowego między użytkownikami a zewnętrznym dostawcą
  • Wdrażanie usprawnień i poszukiwanie rozwiązań problemów
  • Rozwijanie i utrzymywanie dobrej relacji biznesowej, zarówno z dostawcą, jak i pracownikami wewnętrznymi
  • Wspieranie innych kwestii związanych z LMS, jak implementacja nowych funkcjonalnych rozwiązań do biznesu, dostępu komórkowego, raportowanie.

Jaki jest profil kandydata?

Poszukujemy osoby komunikatywnej i zorientowanej na ludzi, zdolnej z łatwością budować i utrzymywać relacje, która ponadto:

  • Ma 3-letnie doświadczenie w helpdesku (mile widziane związane z platformami e-learningowymi),
  • Płynnie posługuje się j. angielskim (C1)
  • Pracowała już w środowisku SSC/BPO

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zgodnie z obowiązującym prawem nie pobramy opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 68, 00-838 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z ManpowerGroup oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Oferta dotyczy pracy stałej
Agencja zatrudnienia nr 412
bottom opis opis opis opis opis opis opis opis opis