Facebook Linkedin Google Plus Twitter Odwiedz nas na Facebooku

Rekrutuj z nami w Europie »

Polish

Advisory Group TEST Human Resources

Praca u NAJLEPSZYCH

Specjalista ds. Ofertowania (branża elektryczna) | Advisory Group TEST Human Resources

challenging projects for market leaders
Dla naszego Klienta - ugruntowanej spółki z branży elektro i energetycznej, w związku z licznymi projektami w kraju i za granicą, szukamy osoby na stanowisko:  
Specjalista ds. Ofertowania (branża elektryczna)
Nr ref.: 6401
Miejsce pracy: Wieliczka
Wymagania

Nasza oferta skierowana jest do osób, które:

  • Posiadają wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek studiów – elektroenergetyka, automatyka przemysłowa oraz min 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Potrafią czytać dokumentację techniczną
  • Posiadają doświadczenie w sporządzaniu ofert lub realizacji prac elektromontażowych
  • Znają w sposób komunikatywny język angielski lub niemiecki zarówno w mowie jak i w piśmie – część ofert, a także korespondencja z klientami prowadzona jest w tych językach i jest to warunek konieczny
  • Są dokładne i skrupulatne, a zarazem wytrwałe i pracowite
  • Są operatywne i samodzielne w działaniu oraz gotowe do zdarzających się krótkich wyjazdów służbowych
  • Biegle obsługują programy MS Office (w tym EXCEL), AutoCAd oraz posiadają doświadczenie w pracy z programami do kosztorysowania typu ZUZIA
  • Posiadają czynne prawo jazdy kat. B
Obowiązki

Do głównych obowiązków specjalisty ds. ofertowania będzie należało samodzielne sporządzanie ofert handlowych w następujących dziedzinach:

  • Przemysłowe instalacje elektryczne: dostawy i prace elektromontażowe
  • Automatyka przemysłowa
  • Urządzenia elektryczne – rozdzielnice

a w tym m.in.:

  • Opracowywanie ofert: budżetowych i szczegółowych
  • Sporządzanie wycen i kosztorysów dla klientów
  • Udział w procesie tworzenia i składania ofert przetargowych, w tym przetargi ograniczone i nieograniczone
  • Uczestniczenie w spotkaniach przedofertowych oraz wizjach lokalnych u klientów
  • Wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych oraz pozyskiwanie cen materiałów, przygotowywanie ofert we współpracy z innymi podwykonawcami n/p. instalacje słaboprądowe, prace adaptacyjne remontowo-budowlane
  • Uczestnictwo w negocjacjach handlowych z klientami oraz koordynowanie opracowywanych przez siebie ofert także w trakcie ich realizacji
Oferujemy
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Służbowe narzędzia pracy
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie prywatnej opieki medycznej obejmujących zarówno Pracownika, jak i Jego najbliższych; karta Multisport z możliwością korzystania także przez członków rodziny; możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia tzw. NNW)
  • Dodatkowe szkolenia rozwijające kompetencje jak i wiedzę
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
Aplikuj
Advisory Group TEST Human Resources  |  www.testhr.pl  |  www.RaportPlacowy.pl