Facebook Linkedin Google Plus Twitter Odwiedz nas na Facebooku

Rekrutuj z nami w Europie »

Polish

Specjalista ds. Wsparcia Klientów z jęz. czeskim i słowackim | EMPIK

O firmie
Jesteśmy firmą, która daje Klientom radość odkrywania Kultury, a jej pracowników niesie pozytywna energia i wzajemna życzliwość. Dołączając do naszego zespołu, będziesz pracować z produktami, które inspirują do rozwoju pasji – książka, gry, muzyka, film.
Specjalista ds. Wsparcia Klientów z jęz. czeskim i słowackim
branża: Outsourcing/Call Center/Obsługa Klienta
język obcy: czeski / słowacki
region: mazowieckie
miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Kompleksowa mailowa i telefoniczna obsługa Klientów Empikfoto CZ/ SK/ PL
  • Informowanie o aktualnych ofertach, warunkach promocji
  • Doradzanie Klientom oraz wsparcie w procesie zakupowym
  • Obsługa zapytań dot. statusu płatności, realizacji zamówień
  • Obsługa reklamacji Klientów
  • Redagowanie materiałów dot. obsługi Klienta
  • Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy
Wymagania:
  • Biegłego posługiwania się językiem czeskim i słowackim (min. poziom C1)
  • Umiejętności nawiązywania pozytywnych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Dyspozycyjności
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Otwartości, uśmiechu
Oferujemy:
  • Udział w innowacyjnym projekcie
  • Pracę w firmie będącej liderem w branży e-commerce
  • Możliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
  • Pracę w młodym zespole
  • Pakiet benefitów
logo
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997, nr133,poz 883)"
drukuj