Facebook Linkedin Google Plus Twitter Odwiedz nas na Facebooku

Rekrutuj z nami w Europie »

Polish

Obsługa Klienta z językiem niemieckim | Grafton Recruitment

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Firma Grafton Recruitment jest wpisana do Rejestru Agencji Zatrudnienia z numerem 812.

Obsługa Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Olsztyn

9-26-44208/LJ


Dla naszego klienta, jednego z liderów w branży RTV/ AGD poszukujemy kandydatów w biegłą znajomością języka niemieckiego.
Miejsce Pracy: Olsztyn

Obowiązki:
Obsługa klienta wedle określonych wytycznych;
  • Rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem różnych kanałów informacyjnych (telefon, e-mail, live chat);
  • Przyjmowanie informacji o usterkach i rozwiązywanie prostych problemów technicznych
  • Rejestracja zgłoszonych zapytań i problemów w systemie informatycznym;
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji w klientem.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym (poziom C1);
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie przynajmniej podstawowym;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i pozytywne nastawienie do klienta;
  • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy o nowych produktach i standardach obsługi klienta;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta.
  • gotowość do pracy w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty
Oferta:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwa praca na niepełny etat (1/2 lub 3/4);
  • Możliwość uzyskania dodatkowej premii miesięcznej;
  • Możliwość używania języków obcych w codziennej pracy;
  • Szkolenia kompetencyjne z zakresu obsługi klienta;
  • Jasna i przejrzysta ścieżka rozwoju kariery (pierwszy awans możliwy już po pół roku),
  • Pakiet benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy kafeteryjnej);
  • Przyjazna atmosfery pracy w międzynarodowym środowisku;
  • Możliwość wsparcia w relokacji (dla osób spoza województwa warmińsko-mazurskiego);
  • Upominki, poczęstunki od firmy oraz spotkania integracyjne.
dczenia w międzynarodowej firmie
  • Pomoc w zdobyciu pozwolenia o pracę w przypadku kandydatów z poza UE

W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz“ i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 812.

Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/pl/job-search?disciplines=obsluga-klienta